Ads 468x60px

.

.

vineri, 30 mai 2014

Gama Apidermin Lejer

Buna ziua fete dragi,


   In ultima vreme umbla vorba printre bloggeritele de beauty cum ca Complex Apicol lanseaza o noua gama si anume:Apidermin Lejer.Si dupa ce am citit de cateva ori despre produse si amintindu-mi cum obisnuiam sa fur crema mamei m-am hotarat sa ma inscriu si eu in campania lor de testare.
   Si tinand cont ca si dupa atata vreme,adica 10 ani de cand am furat prima crema,mama mea inca o foloseste, inseamna ca merita.
   Apidermin Lejer urmareste principiile active ale gamei cu o istorie de 50 ani intr-o formula noua, lejera, destinata tenului normal, gras sau cu tendinte de ingrasare. Gama cuprinde 4 produse:  


  • lapte demachiant lejer, 
  • lotiune tonica hidratanta, 
  • crema lejera regeneranta de noapte,
  • crema lejera hidratanta de zi.


In urma inscrierii in campanie puteti primi 4 produse in varianta full size,adica toate produsele gamei.




   Pentru mine sanatatea si frumusetea tenului este la fel de importanta ca orice alt aspect al unei vieti echilibrate.Si cum un ten ingrijit inseamna un ten fericit,produsele Apidermin,exact asta fac.Urmaresc pasii incepand de la o demachiere si tonifiere corecte pana la hidratare atat de zi cat si pentru noapte.

  Un ten fericit este un ten ce radiaza de sanatate,un ten fara imperfectiuni si corect ingrijit.Nu uitati insa si de o alimentatie si o hidratare corecta ce tine de interior.

Sunt foarte curioasa sa incerc noile produse si sa revin si cu pareri dupa o folosire mai indelungata.




  Va pupacesc cu drag!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates