Ads 468x60px

.

marți, 3 iunie 2014

Sfatul de luni



Buna dragilor,


   Incerc sa ma tin de programul cu postarile de luni,asadar astazi revin cu ce-a de-a doua parte a sfaturilor.Daca saptamana trecuta am vorbit despre bicarbonatul de sodiu si uleiul de cocos,astazi ne indreptam privirea spre ritualurile de ingrijire si cateva alimente folositoare organismului.

  • Toata lumea isi spala parul in mod frecvent si obisnuit.Este un lucru intrat in rutina si deja nu ne mai gandim daca o facem corect,pur si simplu este ceva ce trebuie facut.Dar nu intotdeauna felul in care o facem este si cel corect.Si o sa detaliez putin modul in care ar trebui sa spalam corect parul.
   In primul rand procesul de spalare trebuie inceput  cu apa calda din belsug pentru a deschide porii scalpului lasand produsele sa isi faca treaba.Inainte de samponare puteti aplica putin balsam doar pe varfuri pentru a hrani si proteja firul de par,conferind in acelasi timp stralucire.
Urmeaza spalatul propriu zis,aplicati sampon cat cat marima unei nuci variind usor in functie de lungimea si desimea parului. Nu uitati sa spalati foarte bine radacinile, acestea fiind mai uleioase decat varfurile,si firele de par mai batrane si deci mai agresate.Nu este nevoie sa aplicati produsul de doua ori,o singura samponare este suficienta pentru a indeparta rezidurile.
Dupa spalare urmeaza aplicarea balsamului pe toata lungimea parului,evitand radacinile.
Aplicati balsamul si lasati-l sa actioneze cat timp spalati corpul,dupa care indepartati usor folosind apa mai rece,pentru a inchide porii scalpului.
Uscati parul invelindu-l intr-un prospop uscat si lasati sa absoarba apa fara a freca cu el firul de par.
Lasati sa se usuce natural,evitati pe cat posibil caldura si la sfarsit aplicati cateva picaturi de ulei hranitor,cum ar fi cel de argan sau de cocos.

Hair-Masks
aici












            











                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

  •    Remedii pentru ochi umflati
   Exista dimineti in care pur si simplu oboseala isi spune cuvatul si ne trezim cu pleoapele umflate si obosite.Exista cateva remedii ce te pot face sa arati mai fresh.
    1. Daca obisnuiti sa beti ceai negru,pe langa beneficiile acestuia puteti profita si de pliculete ramase .Acestea se pot aplica pe ochi pentru cateva minute si vor absorbi pungile umflate lasandu-va o privire luminoasa si odihnita.
        2. Un alt remediu ar fi sa beti cateva pahare de apa,pentru a reduce pungile de sub ochi.Acestea apar ca urmare a acumularii de sare in jurul ochilor,si hidratarea ajuta la reducerea lor.

       3.Ceva rece aplicat pe ochi de asemenea face minuni.Puteti pune cateva felii de castravete la frigider pe care mai apoi sa le aplicati pe ochi,sau doua linguri tinute sub apa rece au acelasi efect.

       4.O alta recomndare spune sa aplicam felii crude de cartofi pe ochi.Acestia ajuta atat impotriva pungilor de sub ochi cat si a cearcanelor.10 minute sunt suficiente pentru ca acestia sa isi faca treaba.iar la final putina ala calduta pentru curatare incheie procesul.


    • Beauty tips
    1. Pentre gene mai lungi,incalziti clestele de gene cu uscatorul de par pentru cateva minute.Acest truc cu siguranta este de retinut.
    2.  Pentru a deschide culoarea parului folositi un amestec de mustel si suc de lamaie dupa fiecare baie si  uscati-l la soare sau cu uscatorul.
    3. 10 alimente sanatoase ce necesita un consum constant si le gasim pe tot timpul anului:
      1. Varza contine fier si potasiu, necesare inimii si circulatiei sanguin.

      2. Broccoli previne atacurile de cord si ateroscleroza prin continutul de calciu, fier si caroten.

      3. Ridichea apara impotriva atacurilor de cord.

      4. Morcovul protejeaza inima datorita acidului folic si bioflavonoidelor din continutul sau.

      5. Pestele – acizii grasi Omega 3 apara sistemul vascular de inflamatii si calcifieri.

      6. Ceapa imbunatateste activitatea inimii si circulatia sangvina, scazand tensiunea arteriala.

      7. Usturoiul previne accidentele vasculare cerebrale datorita continutului ridicat de alicina.
     

      8.Cartoful protejeaza impotriva accidentelor cerebro-vasculare si ofera o mare cantitate de vitamina C     sistemului vascular.
     
       9.Marul contine peste 300 de substante esentiale pentru protectia sistemului vascular.

       10. Porumbul contine vitaminele D si K.

    Cam atat pentru astazi?
    Ce altceva ati vrea sa aflati?

        Va salut cu drag!!

    2 comentarii:

     
    Blogger Templates