Ads 468x60px

.

.

joi, 26 iunie 2014

Yves Rocher mini haul

Buna dragilor,

 
   La inceputul lunii am implinit o frumoasa varsta si desi parca timpul fuge si nu ne lasa sa ne bucuram destul de viata ne impacam cu ideea ca anii trec si trebuie sa profitam cat mai mult de ei.Cu aceasta ocazie am primit o oferta de la Yves Rocher si m-am hotarat sa profit de ea.
   Pentru cumparaturi de 35 de ron ,primeam un ceas foarte dragut si finut,cu o curea alba,subtire si 3 modele de cadrane.
   Si pentru ca imi plac produsele lor am zis ca nu am nimic de pierdut si am dat fuga in primul magazin.
   Am achizitionat produse de 41 de ron si am primit ceasul,care mi se pare foarte dragut si desi nu sunt mare fan al acestui accesoriu pe acesta l-am purtat deja 3 zile la rand.
   Sa va arat si ce m-am gandit sa cumpar:un gel de dus cu miros de vanilie,absolut genial.. Miroase delicios,...apoi inca unul cu rodie si in final am decis sa incerc deodorantele lor bio si anume cel cu aloe vera .




Cam acesta este micul meu haul,sunt foarte multumita de produse si o sa revin si cu cateva pareri ulterioare.


In final va las si 3 poze cu look-ul de astazi,unghii,make-up si par...poze ce se afla si pe Insta la provocarea de 30 de zile despre care v-am vorbit intr-o postare anterioara.









Voi ce parere aveti aveti despre produsele Yves Rocher?


Va salut cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates