Ads 468x60px

.

.

miercuri, 14 mai 2014

I love Spring TAG


Buna fetelor cochetelor,

   Ce ziceti de vremea asta..ne rade in nas nu??Nici nu apucam bine sa scoatem din dulap fustite si tricouri ca deja ne da planurile peste cap..Personal sunt innebunita dupa caldura si nu mai am rabdare sa vina mai repedere,o zi doua de soare nu imi ajung.
  Si ca sa aduc putin mai aproape macar primavara m-am gandit sa fac acest tag,mai ales ca pana acum l-am ratat.
   A trecut cam repede primavara fara prea multe intrebari..v-a fost bine sau nu?Eu totusi fac aceasta postare macar asa de dragul ei.
  Asadar va las cu intrebarile si pozele.



   1.Care este culoarea preferata pentru buze?
   Ador buzele roz,indiferent de anotimp,desi iarna ma mai arunc si la ceva mai nebun.Si in ultimul timp am folosit rujul Kiko si luciul Estee Lauder pana la epuizare.Atata impreuna cat si separat arata superb si unde mai pui ca sunt si usor de asortat.






  2.Care este oja ta preferata de primavara?
     Eu sunt fanul ojelor pastel,gingase si feminine.Foarte rar pun pe unghii oje inchise,negre sau albastre,cel mult un grena.Si primavara este sezonul preferat pentru unghiute vesel colorate.
De vreo doua luni am folosit in nebunie doua oje de la Sally Hansen din gama lor 3D si inca una de la Trendy pe care am pus-o si intr-o postare anterioara. 



   3.Care este rochita de primavara preferata?
       Ador acesta rochita,este atat de comoda si de usor de purtat.Doar ca fiind atat de putine zile calduroase, aproape ca nu am apucat sa o port,mai ales ca imi place sa o asortez cu sandalute.Emblema de sus si culorile ei ma duc cu gandul la mare si la valuri,la cerul albastru si inevitabil la distractie ,la amintiri frumoase.



   4.Aroma preferata 
      Pur si simplu sunt indragostita de acest parfum,Fantasy de la Britney.Miroase a dragoste,a vara...o aroma fructata ,dulce imbinand mirosuri ca cel de gutuie,lychee si kiwi.Suna bine nu-i asa?


5.Accesoriul preferat
   In mod obinuit nu sunt o fana a bratarilor,dar aceasta imbinare de metal si perlute imi place la nebunie si le-am purtat cat de des am putut de cand le-am primit de la Adina.





6.Care este esarfa preferata?
   Nu sunt o mare fana a esarfelor,simt ca ma strang de gat,ca ma sufoca.Mai port din cand in cand iarna,mai mult de nevoie.Insa zilele trecute am vazut una foarte colorata la Meli Melo si m-am indragostit iremediabil.Urmeaza o vizita in magazin























7.Care este floarea ta preferata?
   Eu iubesc florile si natura,dar am o atractie mai speciala pentru trandafiri si liliac.
Si nu conteaza daca sunt albi sau rosii sau alta culoarea..imi plac oricum.O casa fara flori nu are viata,nu are lumina.Si nu in vaza obligatoriu ci ceva viu,verde cu flori frumoase care sa fie mereu inflorite.


8.Ce trend de primavara ti-a atras atentia?
   Nu sunt genul de persoana care se ghideaza dupa trend-urile fiecarui sezon,de obicei tin cont de regulile de bun gust si imi aleg ce imi vine bine si ma pune in evidenta.
  Insa in materie de make-up in plac rujurile corai ,ce sunt un fel de vedeta a sezonului si bineinteles cat eye-ul pe care il port cel mai des.De care ori sunt in pana de idei apelez la el,simplu de facut si de efect.


9.Lumanarea ta preferata.
   Imi place sa am mereu lumanari in fiecare camera si sa miroasa frumos.Nu am o lumanare anume pe care o cumpar mereu,desi imi plac cele de la Yankee Candle,dar imi cam depasesc bugetul.In ultimul timp am o pasiune pentru pastilutele de aromaterapie de la Bamboo si le aprind ori de cate ori simt nevoia de o aroma placuta in incapere.   





















10.Cum este primavara acolo unde locuiesti?
     Cam uratica anul acesta,nu prea am simtit ca este primavara.In afara de cateva zile mai insorite,am avut numai ploi si vreme urata.Sper sa isi revina in curand vremea pentru ca m-am saturat de frig,cand mai port eu atatea rochite si fustite?


12.Ce iti place la acest anotimp?
    Ador revenirea la viata,parca intri intr-o alta lume.Din frig si viscol ..intri intr-un peisaj de basm cu pomi inflori,camp verde si mii de flori.Mai zilele trecute intr-una din putinele zile calduroase am avut un sentiment de fericire deplina..stand pur si simplu in pat dupa o zi de munca.A fost de ajuns sa prind vreo cateva raze de soare pe patul unde eram intinsa si am fost furata de un somn cum rar am ocazia sa traiesc.      




























13.Faci curatenie de primavara?
     Eu in general sunt cam maniaca in ceea ce priveste curatenia asa ca nu sunt genul care face curatenie de sezon.Eu fac mereu si punct.Toate trebuie sa fie la locul lor si curate.Singurele care sunt spalate ceva mai rar sunt perdelele,in rest totul se face zilnic sau la saptamana,inclusiv curatenia in cele mai ascunse coltisoare.

14.Ai planuri pentru vacanta de primvara?
     Nu am avut nimic planuit dar totusi am fugit putin in Delta,asa o iesire din cotidian de 3 zile,cu pescuit si tot tacamul.Am avut un super noroc pentru ca am nimerit cald si soare si a fost superb sa stai in liniste si sa admiri peisajul.





 Pupici si ramaneti frumoase si vesele!!   

4 comentarii:

  1. frumoasa postarea. si eu ador buze roz.pupi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.Da..mi se par cel mai usor de purtat..Pupici,aprecierea ta inseamna mult.

      Ștergere
  2. Cool tag,îmi plac răspunsurile tale :*
    follow each other?

    RăspundețiȘtergere

 
Blogger Templates