Ads 468x60px

.

.

luni, 26 mai 2014

Sfatul de luni

   


 Buna dragilor,


    Astazi m-am gandit sa inaugurez o noua rubrica:"Sfatul de luni",postare ce va aparea in fiecare luni si care va contine sfaturi legate de sanatate,frumusete,fashion si tot felul de trucuri .
    Eu personal ador sa citesc tot felul de trucuri si lucruri inedite si folositoare asa ca m-am gandit sa impart si cu voi toate noutatile descoperite.


  •    Recent am citit despre bicarbonatul de sodiu.Si cred ca  stiti cu toti ca se poate folosi cu succes pentru albirea dintilor si improspatarea respiratiei,asa ca nu mai dezvolt acest subiect .

   .Doar ca am aflat ca mai poate fi folosit si in alte moduri.
   Cum sunt o impatimita a bronzului,folosesc foarte multe produse bronzante si de multe ori o dau in bara,din graba si imi patez pielea foartea urat.Insa recent am descoperit ca bicarbonatul poate fi un foarte bun exfoliant pentru ten,folosit alaturi de gelul sau spuma noastra de curatare.Interesant este si faptul ca amestecat cu sucul usor acid al unei lamai poate deveni un foarte bun truc impotriva petelor de autobronzant.
    Un alt truc este combinarea acestuia cu putin sapun si apa pentru a scoate mirosul de mancare sau petele de pe maini,rezultate in urma activitatilor gospodaresti.
 



  • Uleiul de cocos,foarte folosit si laudat in ultimul timp.Recunosc ca si eu am inceput sa il folosesc relativ recent in urma multiplelor articole citite,dar sunt extrem de multumita.
    Eu il folosesc atat pentru hidtratea corpului cat si ca masca de par odata la doua saptamani.Primul lui avantaj este ca fiind un produs natural nu dauneaza absolut deloc si poate fi folosit cu incredere.
    Ceea ce este mai putin cunoscut este ca uleiul de cocos poate fi folosit pentru obtinerea unei paste de dinti naturale,fara florura toxica pentru organism. Pasta se poate obtine printr-un amestec de 3 linguri de bicarbonat,3 de ulei de cocos si cateva picaturi de ulei esential de menta pentru improspatarea respiratiei.
    O alta intrebuintare a uleiului de cocos alaturi de bicarbonat si amidon de porumb este de antiperspirant natural.Se folosesc parti egale din toate cele 3 ingrediente pentru a rezulta cantitatea de care aveti nevoie,tinand cont ca fiind un produs natural are o valabilitate redusa.

    Puteti folosi cu incredere uleiul de cocos si pentru demachiere,hidratand tenul in acelasi timp..si va vine sa credeti sau nu este perfect si ca protectie solara,evitand totusi orele de varf.



  • Rosiile sunt unele dintre legumele de care trebuie sa proftati la maxim,mai ales acum cand le puteti gasi pe cele romanesti,naturale.



      Daca nu stiati acestea imbunatatesc vederea,protejeaza organismul de celulele canceroase,pastreaza frumusetea pielii,reduc nivelul de zahar din sange si ajuta la pierderea in greutate.
      V-am convins??

  • Si nu uitati sa zambiti,sa fiti optimiste si sa gasiti mici hobby-uri ce va fac placere...Bucurati-va de viata descoperind micile frumuseti ce va pot aduce linistea cea mult visata.


Va salut cu drag si astept idei pentru aceasta postare!!

4 comentarii:

  1. Eu iubesc uleiul de cocos,il folosesc pe corp si pe par,mai putin pe fata pentru e comedogenic.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiam..eu am citit numai pareri pozitive.Si mai ales ca ajuta impotriva acneei,bine eu personal nu am deci il folosesc doar pt demachiere dupa care folosesc si un gel de curatare.

      Ștergere
  2. bicarbonatul, uleiul de cocos si cel de masline sunt de mult la mine in bucataria frumusetii..cand imi amintesc... Vitamina E uleioasa e deasemenea foarte buna la par si la fata....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Produsele naturale sunt cele mai bune.Si eu folosesc vit A pentru unele masti pentru par impreuna cu ou si ulei de masline.

      Ștergere

 
Blogger Templates