Ads 468x60px

.

.

joi, 8 mai 2014

The One

Buna fetelor,


   Bine v-am regăsit.Imi era tare dor sa postez asa ca astazi revin in forta si o sa va vorbesc despre cateva produse din gama The One de la Oriflame.
    Multe dintre voi probabil stiu ca Oriflame a desfășurat o campanie de testare a noii game de produse alaturi de Blogalinitiative.
   Spre fericirea mea m-am numarat printre norocoasele ce au primit spre testare produsele.


  Si pentru ca, de cand le-am primit au fost cele mai folosite,m-am hotarat sa va vorbesc despre fardurile lor crema ce fac parte din seria Mega Impact.
  Eu nu eram mare fana a fardurilor crema,pentru ca din cate am testat, putine si-au facut treaba si acelea aveau preturi ce zic eu ca nu meritau.
  Insa pot spune ca acestea sunt perfecte,cremoase,pigmentate ,se intind bine si cel mai important nu se strang in pliul pleoapei.Si unde mai pui si ca au niste preturi foarte convenabile.
   Nuantele primite au fost Beige Pearl,Olive Green si Golden Brown si sunt absolut superbe,au o textura matifianta sj tocmai de aceea rezista foarte bine,putand fi folosite atat singure ,cat si ca baza.
   Va las acum cu cateva poze si daca va ganditi sa le achizitionati sigur nu veti regreta.

 



Stay strong,be beautiful!!

4 comentarii:

 
Blogger Templates