Ads 468x60px

.

.

joi, 15 mai 2014

The Liebster Award Tag!

Salut ,

   Astazi va  propun un tag si anume The Liebster Award Tag si multumesc frumos Bianca Cosmeticlover  si Maria Ganta pentru nominalizare.
  Regulile acestui tag sunt:
  • sa postez tag-ul.
  • sa multumesc celui ce m-a nominalizat
  • sa va spun 11 lucruri noi despre mine

Si iata cateva noutati despre mine:
    -sunt maniaca in ceea ce priveste curatenia si imi place sa fie toate curate si mereu la locul lor.
   -mi se spune des ca gatesc foarte bine,lucru ciudat pentru ca acum 3 ani nu stiam sa fac nici cartofi prajiti
    -sunt microbista si imi place sa ma uit la fotbal,indiferent de tara in care se joaca
   -ador sa calatoresc in special undeva la mare,plaja si soare
    -nu suport sa stau degeaba,trebuie sa am constant o activitate,chiar sa fac mai multe lucruri in acelasi timp
    -sunt zodia gemeni si cateodata pot fi destul de ciudata si conflictuala in ceea ce zic si fac.
   -ador sa merg la cumparaturi si am o satisfactie deosebita cand cumpar cate ceva
    -nu suport sa imi faca cineva manichiura si tocmai de accea mi-o fac singura,motiv pentru care am invatat cateva trucuri.
    -iubesc sa citesc...si sa ma retrag singura intr-un colt in special vara sub razele soarelui
    -nu prea reusesc sa ma tin de o rutina  clara de sport sau de mancat sanatos,dau mereu cu bata in balta.
     -urasc sa spal vase.

Si inca doua extra asa,pentru ca imi sunteti dragi.
   -urasc ciorba de burta si cred ca asa va ramane toata viata
   -ador sa ma uit la seriale si mereu am cate ceva in stand-by.


  •     sa nominalizez alte 11 bloguri: 
-by sunshine
-descude
-cu lore
-umbre colorate
-all that beauty things
-alina lui brumarel
-beauty belle notes
-beauty gossip and more
-CosmeticeLaTest
-cosmeticstyle4u
-anda zelenca
        

  •   sa raspund la 11 intrebari adresate de blogger-ul ce m-a nominalizat
Intrebarile Biancai:
1.Care este produsul tau cosmetic preferat?
    Nu stiu daca am un produs preferat pentru ca imi plac toate,dar niciodata nu ies din casa fara mascara.Daca la un gloss sau blush mai renunt,la mascara niciodata.Si preferatul meu momentan este Colossal de la Maybelline.


2.La ce varsta ai inceput sa te machiezi?
   Primul produs folosit a fost gloss-ul si mascara si asta se intampla prin clasa a-9-a,deci la liceu.


3.Iti aloci un buget lunar pentru cosmetice si machiaj,daca da,cat?
   Nu am un buget fix alocat,pot fi luni in care nu cumpar decat strictul necesar si luni in care fac ravagii in buget pana la ultimul banut.Cert este ca ador sa imi cumpar mereu cate ceva nou.


4. Care esti primul produs pe lista ta de cumparaturi?(produs pe care intentionezi sa il cumperi pentru ca ti-l doresti foarte mult)
   Pai am o lista mare cat globul pamantesc..pentru ca mereu mai adaug cateva ceva.Dar acum in perioada urmatoare imi doresc o perie rotativa si un iluminator de la MAC.


5.Ai nesigurante sau temeri legate de inaintarea in varsta?
    Da,nu pot sa neg,pentru ca am multe temeri legate de acest subiect.Simt ca timpul trece mult prea repede pe langa noi si parca nu apuc sa fac ce in doresc.Ma consolez cu gandul ca toti vom trece prin asta,macar sa imbatranim frumos si sa profitam cat mai mult de viata pe care o avem inainte.


6.Ce tratamente antiimbatranire folosesti?
   Pana anul trecut nu foloseam ceva special antiimbatranire,dar odata ce am trecut de 25 de ani am adaugat in rutina mea o crema de ochi si una de noapte special pentru varsta mea.


7.Ai un produs de machiaj pe care l-ai cumparat cel putin de 3 ori pana acum?
    Recunosc ca sunt foarte putine produse pe care le recumpar,pentru ca imi place sa testez mereu ceva nou.Dar am mascara Colossal pe care am recumparat-o de nenumarate ori si pudra Stay Matte pe care o folosesc cu drag.


8.Un produs de ingrijire din ritualul tau de frumusete fara de care nu ai rezista?
   Nu as putea renunta la crema de fata si uleiul pentru par,sunt esentiale si nu pot fara ele.


9.Cea mai scumpa achizitie cosmetice?A meritat?
   Nu sunt sigura in acest moment,dar cred ca a fost paleta Naked 1,pe care am luat-o la 200 ron,dar nu am regretat niciun moment achizitia ei.


10.Ai un produs vestimentar care a rezistat mai multe sezoane in colectia ta?
    Bineinteles ca am ..chiar destule.Am multe rochii pe care le iubesc si nu se vor demoda niciodata.Nu sunt genul care isi schimba mereu garderoba,nici nu mi-ar permite bugetul.De obicei investesc in piese clasice,de calitate,usor de asortat de si combinat.


11.La cumparaturi optezi mai mult pentru piesele clasice sau cele la moda?
    Cred ca am raspuns deja la intrebarea 10 si pt 11.Dar incerc sa combin si piesele la moda cu cele clasice,ce nu se vor demoda niciodata


Intrebarile Mariei:

1.Ce culoare au ochii tai?
   Caprui si in functie de anotimp si ceva irizatii verzui.

2.Care este tara ta preferata?
   Ador Anglia si Germania,ceva ma atrage spre aceste tari.Dar nici la Romania noastra nu renunt asa usor.

3.Unde ai vrea sa mergi in vacanta vara asta?
   Anul acesta imi doresc ceva mai pitoresc  si mi-as dori foarte mult sa merg cu cortul sa ma bucur de liniste si de natura,evident echipata cu tot ce trebuie pentru o iesire de genul acesta.

4.Rochite sau pantaloni?
   Vara clar rochite,iarna pantaloni.Sunt ceva mai comoda si friguroasa.

5.Iubesti animalele?
   Dap,le ador...in special catelusii pe care i-as pupaciiii toata ziua.

6.Cate tari ai vizitat?
   Cred ca vreo 10 tari,toate de pe meleagurile noastre europene.

7.Mai ai frati sau surori?
   Nu si chiar daca suna egoist nici nu mi-am dorit.

8.Iti place sa canti?
   Mie imi place,dar nu prea ma ajuta vocea...de cele mai multe ma chinuie talentul grav.

9.Job-ul mult visat?
    Unul care sa-mi permita un program flexibil si care sa nu includa statul la birou toata ziua intre patru pereti.

10.Cati pantofi detii?
     Nu foarte multi,dar suficienti cat sa nu imi mai incapa prin dulapuri.

11.Culori calde sau reci
    Calde,parca imi dau mai mult optimism.

La ultimul punct voi alege eu 11 intrebari pentru bloggeritele nominalizate:
  1.Aveti o firma de cosmetice preferate?
  2.Unghii simple,clasice sau cu model?
  3.Cumparaturi online sau goana prin magazine?
  4.Cat de des purtati un machiaj full face?
  5.Produsul de make-up si din garderoba preferat?
  6.Daca ai intalni pestisorul auriu care sunt cele trei dorinte?
  7.Care este activitatea ta preferata pentru a te relaxa?
  8.Cum arata un weekend perfect?
  9.Care este un produs high-end pe care il doresti?
 10.Ce anume te face sa te simti sexy?
 11.Cel mai scump obiect vestimentar?

Acesta este tag-ul,sper sa va placa si va astept cu noi postari!!

Pa,pa!!

   

5 comentarii:

  1. sa stii ca avem multe lucruri in comun.puppp

    RăspundețiȘtergere
  2. ultumesc mult de tot pentru nominalizare!! O sa fac tag-0ul cat de curand!! Te pup! si esti o dulceee!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astept cu interes sa citesc si raspunsurile tale.Pupici

      Ștergere
  3. Multumesc de nominalizare, am raspuns intrebarilor tale la mine pe blog :*

    RăspundețiȘtergere

 
Blogger Templates