Ads 468x60px

.

.

vineri, 16 mai 2014

Putin online shopping!

Hello my girls,


  Nu stiu voi,dar eu ador sa frunzaresc paginile magazinelor online de beauty si fashion.Am cateva preferate si de multe ori nu ma pot abtine sa nu comand cate ceva.Daca haine comand mai rar pentru ca nu prea ma inteleg cu marimile ,la cosmetice"ma arunc" mai des si asta deoarece online gasesc tot ce lipseste in Romanica noastra.
  M-am gandit sa impartasesc si cu voi noutatile gasite in magazine.Si nu sunt chestii random,ci am ales lucrurile de care am stricta nevoie momentan.

  • Astazi am descoperit un nou site, www.maxine.ro  ,nu stiu daca este nou sau nu,dar eu acum am dat peste el.Cutam disperata un cardigan frumos si aici l-am gasit alaturi de alte cateva lucrusoare.









  •  Si of course ca am ceva si de la Zara,ca altfel nu se putea.Am probat acum ceva timp in magazin acesti pantaloni si m-am indragostit de ei.Dar cum atunci aveam buget pentru altceva,am plecat fara ei,dar nu face nimic...ii achizitionez acum.Plus ca am mai vazut si altele...normal.
             
Dar acum apare o problema,ca intre timp am vazut si la Berska ceva asemanator..si nu stiu spre ce sa ma indrept.Voi ce parere aveti?

   





Si la capitolul incaltaminte am o singura dorinta...o pereche de pantofi nude pe care i-am vazut la depurtat.ro.





 Sa trecem deci si la make-up ca aici stam tare prost,este o lista cat Casa Poporului.Dar ca sa nu va fac o postare de aici pana la luna,selectez doar ce urla mai rau..cumpara-ma.


  •  Un high beam...mi-l doresc de mult si cum vine ziua mea....




Si cu asta am cam terminat wishlist-ul....e cam maricel el asa,dar sa speram..ca poate..poate.

Hai va pup si pa!!!

4 comentarii:

  1. Numai lucruri faine,high beam-ul ma tenteaza si pe mine! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ce dragute sunt toate,te-am mentionat aici:
    http://merysyl.blogspot.ro/2014/05/tag-liebster-award.html
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai am facut tag-ul,dar voi reveni asupra postarii si cu intrebarile tale.Pupici

      Ștergere

 
Blogger Templates