Ads 468x60px

.

.

miercuri, 14 mai 2014

Favoritele primaverii!!

Salutari



   Ma bucur sa va regasesc cu ocazia unei noi postari si vreau sa va vorbesc despre favoritele primaverii,produsele pe care le-am iubit cel mai mult si le-am folosit pana la epuizare in aceasta perioada.
   Si pentru ca vine vara,voi schimba cate ceva in trusa pe care o folosesc zilnic si am zis sa va prezint ce am folosit pana acum.
    La sfarsit postarii voi pune si clipul aferent pe youtube,pentru ca in sfarsit m-am incumetat sa fac si filmulete si sper sa iasa ceva...va astept parerile.

  
  1.    Pentru corp am doar trei produse:
  •   Untul de corp de la Victoria Secret in Pretty in Pink care are un miros sublim de zmeura si pepene galben.Imi place sa il folosesc primavara si vara pentru ca are un miros foarte dulceag si imbietor si ofera cantitatea perfecta de hidratare.
  • Autobronzantul Gerovital pe care il iubesc si il folosesc de 3 ani in fiecare primavara si vara.Il gasiti in farmacii si pe pe 1001 cosmetice la pretul de pana la 22 ron.Nu contine parabeni,nu are mirosul specific de autobronzant si nu pateaza,fiind un produs ce coloreaza pielea gradual.Gasiti review aici
  • Lotiunea bronzanta stralucitoare de la Balea,a fost in jur de 18 ron si da pielii o stralucire naturala si un miros placut de cocos.
 

   2. Pentru par am un singur preferat:
  •    Uleiul de argan de la Vitalcare ,achizitionat la pretul de 50 ron.Il aplic pe parul umed si il las sa se usuce natural si pur si simplu il iubesc.

  3.In materie de make-up este ceva mai mare aglomeratie:
  • CC Cream Elmiplant,gasiti review aici
  • Corector Rimmel Wake Me Up
  • Blush Nyx Pinky
  • Mascara Maybelline Colossal
  • Pudra Rimmel Stay Matte
  • Paleta Oh So Special de la Sleek
  • Too Faced mono in Mocha Meteor
  • Doua rujuri Farmasi si Kiko
  • Spray de fixare machiaj Avon
  • Creion negru Avon supershock

  4.Pentru unghii am folosit  trei produse si anume:
  • Sally Hansen HD in galben puternic
  • Trendy verde deschis
  • Top Coat Avon Opa

  5.Iar ultimul meu produs este parfumul White Jasmin de la Zara.

Acestea au fost produsele,va las si video-ul si va salut!!!!



Be strong.Be beautiful!!

 

6 comentarii:

  1. M-ai facut sa adaug pe wishlist autobronzantul si lotiunea bronzanta!Ma tenteaza si untul de corp dar deocamdata am destule.:D
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. de unde ai cumparat uleiul de argan vitalcare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate l-am cumparat prin cineva si nu stiu unde se poate gasi!

      Ștergere

 
Blogger Templates