Ads 468x60px

.

.

sâmbătă, 14 decembrie 2013

Lipsticks

Buna ...din nou

    Știți cum este atunci cand va doriți ceva foarte mult nu?Sunt convinsă ca știți.Si mie mi se întâmpla asta destul de des.Vad ceva si trebuie sa am...pana acum am reușit sa fiecare data sa-mi achizitionez lucrul respectiv.
   In ultima vreme am facut o obsesie pentru rujurile statement ...foarte puternice si extrem de la moda.Si adevarul ca este foarte usor sa faci o pasiune pentru ele...se aplica rapid si ai un machiaj care sigur o sa iasă in evidentă.
  Si pentru ca rosuri aveam cam toate nuanțele posibile am zis sa mi iau un  lila,un bordo,un mov sau ceva inchis la culoare .Imi doream foarte mult Rebel de la Mac,il văzusem pe blogul Andei Zelenca.Dar ajunsă in situația de a-l cumpara m-am orientat către un alt ruj si anume Faithfully Yours din gama Pro Longwear,si tin sa spun ca il ador.Este o nuanta închisă de maro rosiatic ,destul de greu de purtat dar eu il ador .Cu siguranță te scoate din anonimat.
Si pentru ca tot eram la capitolul rujuri mi -am luat din aceasi gama si Goes and Goes,un lila deschis...dar  el va fi intr-o postare viitoare.
   Trecând si pe la standul Flormar m -am decis pentru un bordo superb,P 320....iar de la Kiko am luat un ruj mai special,cu reflexe fosforescente...o nuanta de roșu -portocaliu,nr 79.

Cam atat deocamdată,va las cu pozele si in curând revin si cu detalii despre ele.

You all know how it feels when you see something,you feel in love and badly want it.That's what happend to me with a lipstick,Rebel from MAC.But in the store,in front of it I didn't feel the same.I felt it doesn't suit me...so I went on and bought grom Pro Longwear line Faithfully Yours,which is a perfect red-brown color and Goes and Goes from the same lime...but this last one I will post in a future story.
Another gorgeous lipstick is number P 320 from Flormar,a wine color perfect for winter time.
And last but not least is Nr 79 from Kiko...a fluorescent orange color,,that I just love..although is perfect for summer.




Kisses girls...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates