Ads 468x60px

.

.

sâmbătă, 28 decembrie 2013

Noutati

Buna fetelor,

Mai este putin si trecem intr-un nou an,se duc zilele atat de repede încât nici nu ne dam seama cat de putine facem pentru noi,cat de putin profitam de viața.

  Uitam sa fim buni,sa ne iubim ...si sa ne ocupam timpul cu lucruri utile,fericite.
  
Dar sa nu intram intr-o stare melancolica si haideti sa va arat ce noutati mai am pentru voi...

Doua șampoane....de dimensiuni mari...sa ajungă:))).  ,si un deodorant anti-urme.

Doua ghivece de la Ikea pe care le folosesc ca sa depozitez pensule si alte prostioare..le-am luat la reducere cu 6 RON.

Sapunuri...pentru ca am o mica obsesie..ca si cu gelurile de dus.Si acestea miroseau prea bine...

In Afi s-a deschis un mic magazin Just Cosmetics...si nu am rezistat fara sa cumpăr ceva...2 creioane jumbo 8 RON...un blush 23 RON si al patrulea produs...un creion de ochi a fost gratis.
  Iar din DM doua CC Cream Elmiplant..pentru ca am câștigat unul pe blogul "All that beauty things " si pur si simplu m-am îndrăgostit de el...12 RON.

Rujul Goes and Goes de la Mac... Si da ..il iubesc.

Si ultimul este un cadou...un colier superb primit de la o prietena.

V-am pupat!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates