Ads 468x60px

.

.

luni, 23 decembrie 2013

Make-up for party!!

 Buna fetelor,


Astazi in sfârșit definitivez "impodobeala", si urmează sa merg la shopping..deci voi avea o seara foarte plăcută.Si pentru ca sunt si libera...deci am stat acasa toata ziua si am avut timp sa ma gândesc la cateva idei de make-up am hotărât sa fac unul festiv,de petrecere ...un smokey intens care cred ca ar arata bine pe absolut oricine.
  Am folosit un fond de ten cu o zcoperire mai mare pentru ca trebuie sa reziste unei nopți întregi de petrecere.Si nu am uitet nici de baza de machiaj...
Pentru ochi am folosit o singura paleta si anume smokey book-ul de la Nyx.Pe buze am folosit un ruj corai pal pentru a nu diminua din culoarea aplicată pe pleoape.

Va las cu pozele si astept păreri.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates