Ads 468x60px

.

.

miercuri, 1 ianuarie 2014

Produse terminate

Buna dragelor,

Cum ati sărbătorit noul an?V-ati distrat?Sper ca da,pentru ca luam iar taurul de coarne cu munca,problema si altele.
Pentru ca nu am mai apucat sa postez nimic va urez acum un an 2014 perfect plin de împliniri si bucurii.Si nu uitati sa va bucurati de viața si sa trăiti frumos..
    Pentru astazi m-am gandit sa începem anul cu o postare ușoară si anume ultimele produse terminate.

Servetelel mele preferate..am terminat mai multe pachete,dar pe astea le-am păstrat pentru poza.



Anticearcanul meu preferat ...sunt la al treilea.Il găsiți in DM la prețul de 11 sau 12 RON.



O spuma de baie si un săpun lichid de la Avon si doua geluri de dus din DM.


Foarte multe deodorante....imi place sa le schimb...Nu m-a impresionat niciunul intr-un mod special.


Un gel de igiena intimă...am folosit doar aceasta gama si isi face bine treaba.


Parfumul Black XS pe care il aveam de ceva timp si era cazul sa il termin.Imi place foarte mult mirosul lui,dulceag si foarte persistent.


Si ultimele produse...amandoua mi-au placut destul de mult..samponul Farmec cu argan si apa micelara Gerovital.

V-am pupat si ne reîntâlnim maine cu un review..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates