Ads 468x60px

.

.

joi, 9 ianuarie 2014

Spring 2014 trends

Hey lovelies,

  Este inca iarna,stiu.....abia ianuarie.Dar asta nu inseamna ca nu am inceput deja sa ma gandesc la vreme calda,bronz,iesiri la terasa...si alte chestii la fel de interesante.Sunt nascuta vara si desi nu pot sa spun ca nu imi place si iarna cu zapada,hainute groase si pufoase si brazii ei frumosi decorati raman totusi fanul vremii ceva mai calde.
  Asa ca am inceput sa dau iama prin "prea maritul" internet cautand idei de fashion si beauty pentru primavara si vara ce vine.Si pentru ca ador sa impartasesc totul cu voi,cele avide de frumusete si glamour...iata ce ador din toate tendintele existente.


1.Orange lipsticks...

Da..imi plac culorile indraznete pentru buze...si portocaliul asta ce apare in atatea prezentari de moda mi se pare absolut superb si purtabil..Si din fericire chiar detin cateva nuante de ruj ce se potrivesc de minune acestei tendinte.
                                                                      aici


2.Pastel colors

Pastelurile mi se par cele mai potrivite pentru primavara-vara,mai ales ca arata foarte fresh si ready to party. Si primavara aceasta se poarta in toate nuantele posibile...de la roz la verde dupa gusturi.
Si asta este valabil pentru make-up,haine..si unghiute.Eu sigur voi fi in tendinte.

                                                                        aici

3.Cat Eyes

Si celebrul deja "ochi de pisica" my all time favorite ...Imi place la nebunie sa realizez acest tip de machiaj,te scoate din orice pana de idei si arata mereu senzational.


                                                                         aici
 
Si in ceea ce priveste unghiutele se adopta cateva dintre tendintele de make-up:orange-ul,pastelul si pe langa asta se poarta tot felul de grafisme si imprimeuri care mai de care mai nebune.
Trendul meu preferat este mult alb..pentru ca vara mi se pare un must-have si arata super pe o piele bronzata.

                                                                

                                                                        continut preluat




O primavara plina de culoare.Aveti de unde sa alegeti fetelor,o culoare si o tendinta potrivita fiecareia.

Pa-pa..pe data viitoare!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates