Ads 468x60px

.

.

miercuri, 16 octombrie 2013

Wishlist de toamna-iarna!!! Sau ce am mai gasit interesant prin magazine

Buna dragelor,


    Va plac cumparaturile?Mie da si recunosc ca imi este foarte greu sa nu cumpar cate ceva de fiecare data cand ies.Sau chiar si mai des....de ce nu si online?
    Oricate lucruri as avea (haine si make-up) parca tot imi mai trebuie una alta,este ca un hobby pentru mine.
    Si hai sa recunostem ca este tare bine sa mergem la cumparaturi si sa iesim cu plasutele pline,e un sentiment de multumire sa achizitionam tot ce ne place si ne face sa ne simtim bine.
    In ultimile zile am dat iama prin magazine,atat in cele fizice cat si online.Si nu doar asa de dragul noutatilor ci cautam cate ceva,niste cizmulite lungi,de iarna si fara toc,niste adidasi cu platforma si ceva cosmetice.
  Iata cam ce as achizitiona eu din tot ce am gasit.

   Cizmele perfecte(aici)
Geaca de piele.Gecutele pe care le am nu imi mai plac si se cere una noua.(aici)
Sneakers cu platforma.Nu eram convinsa ca mi se potrivesc dar trebuie sa-i incerc.(aici)
Pensula de blending de la Sigma.(aici)
Noua paletuta Joy to the girls de la Too Faced(aici)
Paleta Romance de la Sleek(aici)
Si cam asta este pentru moment.Gecuta si sneakersii deja i-am bifat de pe lista,sa vedem cum ma descurc cu urmatoarele.

V-am pupat!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates