Ads 468x60px

.

.

miercuri, 23 octombrie 2013

LOTD

Hello darlings,

    Nici nu va imaginati cat de incantata sunt ca soarele inca se incapataneaza sa mai ramana pe la noi ....parca am mai multa pofta de viata si de distractii.
   Pentru astazi m-am gandit sa fac un machiaj fresh,potrivit vremii de afara,nici prea de vara da nici mohorat.
   Imi cer scuze pentru calitatea pozelor dar inca nu  am gasit locul perfect luminat pentru a scoate in evidenta cat mai  bine culorile,inca experimentez.
  Sper sa fie cat de cat clare.
  Ca si produse am folosit baza cremoasa de la elf natural glow,fardul roz-auriu enchanted si din paletuta de la Ladys turcoazul aplicat in pliu.Pe pleoapa inferioara am aplicat un creion albastru cu sclipici de la Avon si acelasi fard turcoaz peste.



 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates