Ads 468x60px

.

.

sâmbătă, 26 octombrie 2013

Mic haul

Buna dragelor,

   Pentru astazi m- am gandit sa fac un mic haul cu cateva achizitii.Nu sunt toate,dar promit ca o sa " culeg" toate noutatile de prin casa si o sa vi le arat.
  Pentru astazi am ultimile produse luate din DM si cate ceva dintr-o comanda Avon.
   In DM am fost chiar astazi pentru ca vroiam sa imi cumpar anticearcanul de la She pe care il ador,dar desi am fost in 3 magazine nu am reusit sa gasesc nuanta mea.Insa o sa va arat cu ce l-am inlocuit.
  Nu am apucat sa folosesc nimic ,asadar o sa va dau cateva detalii,pareri in alte postari.


Cremele de la Cosmetic Plant.Pur si simplu mi-au facut cu ochiul si cum aveam nevoie de produse asemanatoare am decis sa le incerc,mai ales ca sunt romanesti.
1.Crema contur pentru ochi cu ulei de masline si de catina,cu efect anticearcan.Se foloseste dupa varsta de 20 de ani si se aplica seara pe zona din jurul ochilor masand usor.13 ron
2.Crema de noapte antirid.
Se aplica noaptea si este bogata in vitamine.15 ron


3.Crema cu cocos de la Balea.10,90 ron
Aveam nevoie de o crema usoara cu miros placut si cum am auzit multe despre ea...am ales-o pe aceasta

4.Anticearcanul de la Alverde 15 ron
Nu stiu mai nimic despre el,l-am luat ca inlocuitor pentru cel de la She ,si este nuanta 02.

5.Masca de la Balea,3,4 ron
Este o masca purificatoare si hranitoare cu argila alba.Se poate utiliza de 2 ori

6.Parfumul Summer White de la Avon
Este un parfum floral,lejer si l-am achizitionat la oferta la suma de 20 de ron


7.Glitter-ul de la Too Faced,nuanta Blue Angel.L-am primit,nu stiu ce pret are

8.Deodorantul Nectar of Nature,15 ron,cumparat din Carrefour.
Are un miros foarte placut,de Papaya si rezista destul de bine,nu are parabeni si nici aluminium.

Cam atat pentru astazi,urmeaza si cateva review-uri .

Kisses

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates