Ads 468x60px

.

.

joi, 17 octombrie 2013

Noua colectie Essie!!

Buna fetelor,


   Navigand pe net ,ca de obicei, am descoperit ceva superb.Tot cautam diverse stiri de beauty,noutati si fel de fel de articole si am dat peste o poza cu cateva oje care mi-au atras atentia,asa ca m-am hotarat sa citesc ceva mai mult despre ele,pe blogul (http://ommorphiabeautybar.com/)
  Arata absolut genial,sunt oje atat texturate,cat si cu diverse particule sidefate sau cu paiete si sclipici.Eu zic ca se adapteaza oricarui gust si sunt foarte potrivite acestui anotimp.
   Eu personal le ador si abia astept sa gasesc macar una din aceasta colectie.
                                                                          (aici)
                                                                       (aici) preferata mea


V-am pupat!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates