Ads 468x60px

.

.

duminică, 11 august 2013

Party make-up

Buna fetelor


  Astazi vreau sa va arat un machiaj pe care l-am purtat de curand la o petrecere.Este usor de facut,colorat si cred ca arata bine la orice culoare de ochi.












Tenul l-am pregatit cu fondul de ten Custom Creations de la Revlon nuanta 040.Imi place la nebunie acest fond de ten,are un capac reglabil de unde putem ajusta nuanta de la deschis la inchis,pentru ca este facut din doua nuante care se pot imbina in diferite cantitati.
  Corector am folosit Wake Me Up in nunata light si pudra Stay Matte de la Rimmel.
Pe buze am adaugat un nude, tester no-name.
Pe ochi am folosit paletuta de la Catherine Arley si mono-ul de la Loreal Infailible.Si cam asta este machiajul meu,care a rezistat eroic 10 ore intact.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates