Ads 468x60px

.

.

sâmbătă, 3 august 2013

Favoritele lunii iulie

Buna fetelor,

  Iata ca a mai trecut inca o luna,vara se duce usor ,usor si noi ramanem doar cu bronzul.Odata cu sfarsitul lunii a venit si timpul pentru favorite.A fost o luna in care am folosit putine produse,in principiu cele de baza si multe produse racoritoare,spray-uri,ape termale,masti .















 In materie de machiaj,pentru ten am folosit BB-cream de la Nivea,alaturi de duo-ul de la Elf bronz si blush si a fost de ajuns.Pentru o zi de vara torida nici nu aveam nevoie de mai mult.Anticearcanul a fost acelasi Wake me up,de care m-am indragostit,desi acum a devenit  putin cam deschis pentru tenul meu bronzat.
 Pentru sprancene am folosit gelul transparent de la Essece,iar ochii i-am impodobit cu fardul crema de la Elf in nuanta candlelight,un auriu dragut.Peste el am adugat un tus negru de la W7 cosmetics si eram gata.Rimelul folosit in fiecare zi,acelasi Colossal si pe buze un ruj de la Golden Rose,intr-o nuanta perfecta pentru vara.,nr 128.

  Tenul l-am rasfatat din cand in cand cu apa termala de la Avene,iar pe corp am folosit in fiecare zi un spray de corp alaturi de parfumul din acelasi gama.Cel din imagine este de la Avon.Foarte folosite au fost si cremele de protectie solara de la Cosmetic Plant pe care am uitat sa le pozez.

  Un alt produs preferat au fost si balerinii mei no-name pe care i-am purtat foarte mult la munca.Comozi si usor de asortat.
 Insa produsul pe care pur si simplu il ador este fondul de ten pentru picioare Almay.Este absolut genial.Sub forma de spary,se pulverizeaza pe picioare si se intinde usor.Uniformizeaza nunata si picioarele arat PERFECT.In curand mi se termina si nu reusesc sa il mai gasesc.Daca stiti cumva un produs cu care as putea sa il inlocuiesc astept raspuns.
 
Cam atat pentru aceasta luna.Voi ce produse preferate aveti?
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates