Ads 468x60px

.

.

sâmbătă, 3 august 2013

1001 cosmetice

Buna..din nou

  Astazi as vrea sa va vorbesc putin despre 1001 cosmetice.Un site despre care majoritatea dintre voi,cele pasionate de beauty il cunoasteti.
  Eu am dat pana acum,3 comenzi la ei.Prima comanda a fost de produse Essence.Nu stiu daca am reusit sa imi aduc aminte de toate si sa le pozez.Am luat 3 oje,un corector un gel de sprancene s.,i baza pentru fard.
  Alta comanda mi-a adus BB-ul de la Nivea,cativa buretei de machiaj,blush si bronzer de la Miss Sporty,anticearcanul Wake Me Up si alte cateva produse.
  Esentialul este ca am fost de fiecare data extrem de multumita de transport.Intotdeauna comanda a venit foarte repede ,punctuali si niciodata fara sa sune inainte.Stiu ca asta se face printr-o firma de curierat,dar si alegerea acesteia conteaza.
  Imi place foarte mult ca dupa plasarea comenii esti contactat de un reprezentant pentru confirmarea comenzii,curieratul isi face bine treaba,comanda vine la timp si sunt foarte atent impachetate.
  Pe langa acestea,de obicei gasim si cate un cadou pentru comenzile ce depasesc 50 ron.Asadar,daca va intereseaza produsele lor,comandati-le cu incredere.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates