Ads 468x60px

.

.

vineri, 9 august 2013

Haul Elf si Sephora

Buna dragele mele,

   O noua zi de vara,de soare si mult bronz.Astazi lenevesc si ma rasfat,din cand in cand, avem nevoie si de asta.Si daca tot am o zi pentru mine,m-am gandit sa petrec si putin timp cu voi.Iata deci ca am pregatit cateva postari ca sa mai recuperez din timp.
   Prima postare este un mic haul cu cosmetice ,evident.Acum doua saptamani am dat o comanda la Elf cu cateva produse pe care mi le doream  de mult.Imi plac produsele lor,sunt destul de calitative comparativ cu costul.
Mi-am comdandat doua pensule ,una de blending dim gama lor clasica si,destul de ok dupa parerea mea.Are perii moi si nu ii cad fire,ceea ce este un plus.Cea de-a doua este pensula lor de pudra din gama Studio,mult laudata de altfel.Am citit o groaza de pareri pozitive,asa ca am hotarat sa o incerc si eu.Si intradevar sunt foarte multumita.Are o anumita duritate a perilor,care iti permite o fixare buna atat a pudrei cat si a fondului de ten.Eu o folosesc pentru ambele si de cand am luat-o nu ma mai despart de ea.
   Pe langa acestea am mai achizitionat si bronzerul lor in 4 nuante,si anume Warm si duo-ul cu blush si bronzer St.Lucia.
   Am trecut pe lista si paleta cu 4 corectoare,care sicer,m-a dezamagit.Sunt pur si simplu niste nuante invisibile.Nu te  ajuta cu nimic,nici macar nu se vad pe ten.
   Ce m-a incantat cel mai mult sunt fardurile si anume:un fard crema nuanta Candlelight si doua nuante single Dusk si Enchanted.
  De la Sephora am luat pensula de blending.Am o obsesie pentru pensulele de blending.Acum imi doresc foarte mult una de la Sigma.Si tot de la ei am luat o paletuta cu cinci nuante careia i-am facut si un swatch.
  Cam asta este haul-ul pentru astazi.Sper ca v-a placut.Daca doriti detalii despre produse sau aveti orice intrebari raspund cu mare placere.
 V-am pupat.Va las cu pozele













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates