Ads 468x60px

.

.

marți, 21 mai 2013

Rujuri Rimmel

Buna fetelor,

 Recent am achizitionat 3 rujuri Rimmel de care sunt foarte incantata si m-am gandit sa va arat si voua .Ele sunt : doua din gama Apocalips in nuantele Light Year si Stargazer absolut superbe care scot din anonimat orice machiaj.Una este o nuanta mai inchisa si destul de strong care merge excelent la un machiaj al ochilor mai discret,iar cealalta este un nude auriu,perfecta pentru un look natural sau asortat la un machiaj mai intens al ochilor. Sunt niste lip gloss-uri bunicele,dar cu conditia sa il reaplicati destul de des si cu putin fond de ten si pudra pe buze in prealabil pentru a nu se strange si pentru a rezista mai mult.Eu l-am primit spre testare si per total am fost destul de multumita.

 Un alt ruj de la Rimmel este Vinyl Gloss in nuanta Born To Bling si dupa cum zice si denumirea este un ruj destul de sclipitor si nu foarte rezistent.Este un luciu simplu,dar utilizabil in machiajul de zi cu zi.Acesta a fost la pretul de 20 ron.







4 comentarii:

  1. Si eu vreau un gloss din gama Apocalips,dar nu ma pot hotari ce nuanta sa-mi iau..imi plac toateee. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am vrut una din nuantele de roz,ceva mai deschide,dar nu am gasit.Asa ca am luat doua,pentru fiecare machiaj,mai intens sau mai natural.

      Ștergere
  2. Imi place foarte mult rujul in nuanta mai inchisa! Am sa-l caut si eu in magazine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Il poti gasi si aici https://www.facebook.com/media/set/?set=a.292444464137896.70023.100001170332809&type=3

      Ștergere

 
Blogger Templates