Ads 468x60px

.

.

vineri, 31 mai 2013

Favorite luna mai

Buna dragele mele,

Astazi,pentru ca este sfarsitul lunii,revin cu favoritele pentru mai.A fost o luna plina si grea,pentru ca banuiesc ca asteptam cu totii vacanta ,concediul ,plaja,soarele si marea.M-am machiat aproape in fiecare zi,dar cu destul de putine produse.Pe cele mai folosite dintre acestea le voi prezenta acum,fara a va mai arata nelipsitul macara Maybelline,arhicunoscut.









   Pentru machiajul fetei nu am folosit fond de ten,ci bb cream-ul meu de la Garnier,care acum este mult mai folositor si potrivit decat pe timpul iernii.Este in nuanta medium si pana acum mi se parea putin inchis,inca odata cu venirea verii se potriveste perfect tenului meu.
   Iluminatorul,bronzer-ul si blush-ul au fost cele din paleta Nyx Smokey Look Collection.A fost paltea pe care am folosit-o cel mai des,deoarece este calitativa si ma scuteste si de folosirea unui teanc de produse,aceasta continand multe din cele folositoare.
   Ca si anticearcan am folosit Flormar in nunata 02,cu acoperire usoara pentru problemele tenului meu.
   Rujul folosit cel mai des a fost Intimate din gama Color Trend cumparat recent,un ruj usor intr-o culoare placuta si usor purtabila.Ca luciu am folosit P 813 de la Flormar ,un nude cu usoare irizatii aurii.
   Pentru demachiere am folosit aproape in fiecare seara,apa micelara de la Gerovital,despre care nu am inca o parere clara,dar revin cu una cat de curand.
   Pentru unghii am folosit 3 oje aproape toata luna si anume:doua din gama Duo Chrome de la Flormar 01 si 06 si una de la Sally Hansen in nunata Soho Red.


Cam atat pentru luna aceasta.Daca doriti vreun review la unul din produse spuneti-mi si voi face.

Pa-pa si fiti frumoase!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates