Ads 468x60px

.

.

joi, 23 mai 2013

Farduri mono

Buna dimi fetelor,

Astazi vreau sa va arat cateva farduri mono pe care le-am luat recent si imi plac la nebunie.




Si acum sa va spun de ce imi plac.Sunt extrem de pigmentate,cremoase,se aplica si se blenduiesc usor si sunt numai bune pentru orice moment al zilei.Au costat in jur de 50 de ron fiecare si isi merita toti banii.Acestea sunt :primul de sus din stanga Cupid Blue de la Lancome,nr 804,un argintiu superb cu putin scplici si foarte rezistent.Cel de langa este tot un Lancome intr-o nuanta subtila de verde.
Urmatorul este un auriu de la Clarins, Gold leaf  si ultimul tot un verde pal,foarte frumos ,lime de la Revlon.
  Cam atat despre ele,daca le gasiti,credeti-ma ca merita incercate.Preferatul meu este argintiul de la Lancome,care arata genial pe ochi.

 Pa-pa,pe data viitoare.

4 comentarii:

  1. Ce frumos e auriul! Nu am avut niciodata un fard (mono) atat de scump. :D Sunt sigura ca merita investitia fiind produse de calitate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,sunt ok si foarte pigmentate.Dar sunt si altele ieftine la fel de bune.O sa fac si o postare cu alternative la ieftine la produse de genul.Sincer,eu nu sunt adepta produselor scumpe cand exista altele ieftine si la fel de bune.Acum mi s-a ivit o ocazie si nu am putut sa refuz.

      Ștergere
  2. Sunt tare frumoase nuantele... imi place mult albastrul :*
    Ai un blog tare dragut … si o noua abonata
    http://btl-allysa.blogspot.ro/ te invit pe la mine… as aprecia daca te-ai abona :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar daca sunt scumpe, cele de la Clarins merita fiecare banut dat!

    RăspundețiȘtergere

 
Blogger Templates