Ads 468x60px

.

.

vineri, 10 mai 2013

Favorite aprilie 2013

Buna fetelor,

Revin cu o postare noua si anume"Favoritele lunii aprilie."
Nu am foarte multe produse,dar cele pe care le- am ales au fost folosite zilnic.

  Pentru ca deja temperatura a urcat destul de mult,mi-am schimbat deodorantul si am ales unul sub forma de spray si anume Nivea Natural,fara aluminium,de care sunt destul de multumita.Isi face treaba bine,are un miros placut si nu lasa pete.Singurul inconvenient ar fi ca in momentul pulverizarii este foarte inecacios si deranjant,dar pentru moment trec peste asta.

 Pentru ten am facut o noua achizitie si anume crema nuantatoare de la Avon Solutions pe care am folosit-o in fiecare zi pentru putina culoare.Ofera o usoara tenta de bronz naturala si potrivita anotimpului.Pentru machiaj ,am  renuntat la fondul de ten luna aceasta si am folosit bb cream-ul de la Garnier,care mie personal imi place foarte mult.Eu am un ten destul de uscat si compozitia usor grasa a acestui bb cream este ideala.Imi ofera o acoperire medie,numai buna pentru problemele tenului meu si rezista atat cat este nevoie.

  Pentru zona din jurul ochilor am  ramas  fidela cremei  pentru fermitate de la Elmiplant pe care o folosesc deja de jumatate de an si de care sunt multumita,avand in vedere ca inca nu am probleme foarte mari cu ridurile.

 Parul a fost si el rasfatat dupa fiecare baie,cu uleiul pentru varfuri tocite de la Avon ,pe care l-am redescoperit dupa ceva timp.Nu este cel mai bun,dar isi face treaba,eu neavand un par foarte uscat.

 Pentru hidratarea corpului nu am folosit decat foarte rar un ulei ,si anume uleiul crud de avocado de pe elemental.eu .Este un ulei antiage foarte bun,ajuta la hidratarea corpului si la recapatarea fermitatii.Este antioxidant,protector si calmant.

In materie de machiaj am folosit foarte putine produse.Paletuta Oh So Special a fost vedeta.Am folosit-o aproape in fiecare zi,pentru ca machiajul meu a fost unul discret si in nuante nude.Un produs nou cumparat de care m-am indragostit pe loc a fost bronzer-ul de la Loreal,care este foarte usor de aplicat si de blenduit dand o nuanta placuta pielii ,fara a o pata.
 Ca ruj am folosit un roz aprins de la Flormar,nr 521,care merge perfect cu machiajul putin intens al ochilor.
 Iar ca ultim produs,pentru unghii am folosit o oja foarte draga mie,de la Deborah,intr-o nuanta placuta de lila,care arata foarte fresh si feminin.

 Cam atat pentru aprilie,de auzim la urmatoarea postare!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates