Ads 468x60px

.

.

vineri, 29 martie 2013

Beauty sins!!

Buna fetelor.

M-am tot gandit la postarea de azi si am zis ca ar fi indicat sa va impartasesc cate ceva din "crimele" comise de mine impotriva frumusetii.Cred k fiecare femeie are momente de scapare,cand este prea adormita sa se demachieze,sau prea lenesa sa-si hidrateze tenul ..important este sa ne dam seama la timp si sa luam masuri pentru a nu cauza probeleme tenului.
  
1.Unul din aceste pacate ar fi, in ceea ce ma priveste,demachierea incorecta si anume:de multe ori ajung foarte obosita de la munca si mai sar peste pasii esentiali in curatarea tenului:demachiere,tonifiere si hidratare.In mod normal,ritualul de demachiere cuprinde un lapte demachiant de fata,unul pentru ochi si un gel sau spuma de curatare pentru a indeparta cat mai bine machajul.Doar ca de multe ori sunt prea multe de facut asa ca fug repede,iau un servetel demachiant si am scapat de problema.Ar fi bine daca asta ar fi tot,dar se intampla sa mai sar si peste aplicarea cremei cateodata.Nu mai spun de tratamentul pentru pielea din jurul ochilor..de care uit cel mai des.Deci:in concluzie,nu sariti peste toti pasii necesari unui ten frumos si sanatos.
2.Uituca cum sunt ,dupa fiecare machiaj..ma uit in oglinda si imi zic ca arata bine..doar ca la o privire mai atenta ,iar am uitat sa folosesc clestisorul pentru gene.Nu stiu de ce,dar niciodata nu imi aduc aminte de el.
3.Protectia solara.
Recunosc ca la plaja nu uit de ea niciodata.Dar in restul zilelor o uit de fiecare data.Stiu ca este foarte important sa purtam protectie solara chiar si iarna,dar asta nu inseamna ca o si fac.Singura mea salvare a fost sa imi cumpar toate produsele cu spf,mai ales fondul de ten.Si uite asa am scapat de o grija.

4.Si uite ca mai am si alte minusuri cum ar fi baza de machiaj pe care desi o am mereu pe masuta,la vedere...uit sa o aplic pe ten.

5.Si tot la beauty sins,de ce nu..am sa introduc si cea mai mare greseala a mea.Lipsa de miscare,pe care desi ma chinui sa o includ in rutina mea zilnica,nu stiu cum se face ca sar mereu peste.
V-am pupat..si faceti sport.!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates