Ads 468x60px

.

.

duminică, 10 mai 2015

Putin shopping

Buna fetelor,

   Ca de fiecare data,imi storc mintea pentru a face o introducere ca la carte,dar tot nu iese cum trebuie. 
   Am dulapuri pline de tot felul de creme,geluri de dus si cosmetice.Si majoritatea neîncepute.Credeti ca asta ma împiedica sa cumpar altele???NU...clar nu ma pot abtine sa mai achizitionez mereu altele.Este si asta o pasiune,nu contează ca am 10 nuante de ruj rosu,eu mai vreau una.Si sunt sigura ca multe dintre voi cunoasteti sentimentul.
   In ultima vreme am fost ceva mai chibzuita pentru ca o sa am o fetita si altele sunt prioritatile...dar abia astept sa crească si sa colindam magazinele împreuna...Problema mare o sa fie pentru tati.
   Si lăsând toate astea la o parte sa va prezint ultimile achiziții.

  O scurta plimbare prin DM s-a soldat cu cateva capturi,3 deodorante pentru ca imi place sa schimb mereu mirosul si doua geluri de dus din acelasi motiv.
  Pe langa acestea am luat si servetele umede marca Baby love ,pe care insa nu le-am pozat.
   De la Oriflame am cumparat un gel de dus cu miere,si l-am introdus stingher in poza. 



Cateva sapunuri Dove,pentru ca am nevoie de rezerve,sa fiu sigura ca nu raman fara.Un mic experiment,săpun cu miere,achizitionat din Jumbo.Nu cred ca va avea mare succes,dar simțeam nevoia de a-l cumpara.😄😄


  In ceea ce privește cosmeticele lista este destul de mica.
   Am profitat de reducerea din DM si am
luat mascara Colossal la un pret pana in 20 RON.Ajunsa acasa,am descoperit ca nu m-am uitat la nuanta si am nimerit unul maro.Se pare insa ca arata foarte bine pe gene si a fost o achiziție buna.
   O paleta corectare Sleek,de pe Make-up shop,in nuanta light,de care sunt foarte multumita.
   Si un blush crema de la Max Factor in nuanta Soft Murano 09,perfect pentru vara.  



  Ultimile produse sunt marca Nivea si de data aceasta sunt primite spre testare ai nu cumparate.O sa revin in curând cu o postare detaliata despre ele.  

  Cam acestea sunt ultimile noutati.Nu sunt multe,dar mi -au facut o impresie buna si au meritat investiția.

  Daca ati testat produsele prezentate sau aveti întrebări va astept comentariile.

  Va pup!!!

  

Un comentariu:

  1. Super mascara Collosal, o iubesc <3, trebuie sa incerc si eu aceste produse Balea , m-ai facut curioasa, si acelasi sentiment este la mine cand vine vorba de oja <3
    http://justpink5007.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

 
Blogger Templates