Ads 468x60px

.

.

luni, 18 mai 2015

Scholl Velvet Smooth

Buna dragilor,



   De ceva timp am primit spre testare pila electrica Scholl Velvet Smooth prin intermediul Buzzstore si Scholl Romania si vreau sa va impartasesc parerea mea depsre acest produs.
  Cred ca toate ne pregatim pentru vara cum stim noi mai bine,epilare eficienta,putin bronz artificial,piele hidratata si bineinteles ca nu uitam de calcaie.
  Eu personal am incercat toate metodele,de la cele vechi de genul piatra ponce pana la razuitoarea aceea de calcaie.
  Cand s-a ivit ocazia de a testa acest produs recunosc ca nu aveam o mare incredere in eficienta lui dupa ce atatea metode au dat gres.Tin insa sa va spun ca mi-am schimbat total opinia.
   Personal am folosit pila cam de doua ori pe saptamana,pe pielea uscata pana cand am simtit ca pielea devine fina.Pasul urmator a fost ca imi pregatesc un lighean cu apa calduta in care puneam lichidul emolient Scholl primit odata cu pila si imi tineam picioarele la inmuiat 10-15 min dupa care le hidtratam foarte bine.Tot acest ritual mi-a facut o piele fina numai buna de purtat sandale.
  Si acum sa va spun ce m-a incatat la pila:este foarte usor de folosit,nu are fir deci se poate folosi oriunde,inclusiv in vacanta,este usoara,eficienta,nu doare si in foarte putin timp vei avea niste calcaie de invidiat.
  Personal mi-am cumparat si crema hidratanta din aceeasi gama si toate acestea impreuna au dat cel mai bun rezultat..acum astept vara.









Cam asa decurgea tot ritualul,o exfoliere buna cu pila Scholl Velvet Smooth ,apoi un mic rasfat cu apa,sare de baie,lichidul emolient Scholl,cateva petale de sapun si eram gata de incaltat sandalele.








  Spre final adaug un mic demo pentru a va arata cum functioneaza pila si cat de usor de folosit este.


  Voi ati avut ocazia sa testati acest produs?Care este parerea voastra?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates