Ads 468x60px

.

.

marți, 19 februarie 2013

January favorites

Buna fetelor


Desi e deja jumatatea lunii februarie,trebuie sa fac o postare cu favoritele lunii ce tocmai a trecut.Am  avut multe produse preferate,in special creme de corp,geluri de dus si diferite produse pentru buze.Si asta datorita frigului de afara care mi-a uscat foarte tare pielea si am simtit nevoia de o extra-hidratare.Asadar produsele sunt:

















 

Vaselina cosmetica de la Balea,care a fost cel mai folosit produs al lunii.Am folosit-o pe locurile cu pielea foarte uscata,pe coate,pe genunchi,pe calcaie,pe buze si pe maini.Hidrateaza foarte bine si lasa pielea fina.Singurul dezavantaj este ca produsul este unul foarte uleios si il folosesc numai seara,dar rezultatele merita.



Un alt produs folosit luna trecuta este balsamul pentru buze de la Balea.Nu este cel mai bun balsam,deoarece are o textura destul de uleioasa si nu rezista foarte bine pe buze si trebuie reaplicat destul de des,dar hidrateaza foarte bine si are un miros placut.














Pentru corp am folosit mai multe creme si unturi,dar preferatul meu a fost cel de la Fennel,cu castravete si pepene.Intra foarte repede in piele,nu lasa urme,hidrateaza foarte bine si miroase foarte placut.Un alt lucru de evidentiat este ca isi pastreaza destul de mult mirosul.




Un  alt produs foarte folosit a fost autobronzantul de la Gerovital,pe care eu cel putin il ador.Il  folosesc de aproape un an,insa uitasem de el odata cu venirea iernii.Dar cum aqdor pielea cu putina culoare chiar si iarna am inceput sa-l refolosesc.Este usor,se absoarbe foarte repede si ce imi place cel mai mult este ca nu pateaza pielea si nici nu are acel miros neplacut.Costa in jur de 22 ron si eu il gasesc in farmaciile Helpnet.














Ca si produs de make-up cel mai mult am folosit rimelul si anume LashGasm de la Too Faced,Nu este cel mai bun pe care l-am folosit,dar este foarte bun pentru un machiaj discret de zi,nu incarca genele si le separa si alungeste foarte placut.

Pa pa,pe data viitoare.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates