Ads 468x60px

.

.

vineri, 8 noiembrie 2013

Lotd in Pink


 
Buna dragele mele,

  Astazi am avut ceva mai mult timp la dispozitie ,asa ca am zis sa mai ies putin din banalul natural make-up si sa fac ceva colorat.Si asta in amintirea zilelor de vara si profitand de ultimile zile mai calduroase.
  Am folosit paleta Catherine Arley,luata din Leonardo.O paleta foarte ieftina,la care m-au atras in primul rand culorile.Pentru banutii dati pe ea,este destul de rezistenta..asa ca a meritat.
Pentru coltul intern am folosit VIRGIN,iar pentru linia pleoapelor inferioare   GUNMETAL,ambele din Naked 1.
Mascara este acelasi indragit Colossal,iar tusul de la W7  cosmetics...si cam asta ar fi pentru machiajul de astazi.







Va pupacesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates