Ads 468x60px

.

.

luni, 4 noiembrie 2013

Favorite octombrie

Buna fetelor,

   Tare repede trece timpul.S-a dus si Halloween-ul,deja este noiembrie si incepem sa ne pregatim de Craciun.
   Odata cu inceputul lunii ,a venit si timpul pentru favoritele lunii trecute si anume octombrie.Am cateva produse preferate,pe care le-am folosit aproape zilnic.Intre timp am mai cumparat cate ceva si deja au devenit produse favorite,dar pentru ca nu le-am folosit mai mult de o saptamana am zis totusi sa le mai dau timp.Sa fiu convinsa de beneficiile lor.
  
   Iata deci care sunt favoritele lunii.



In primul rand a fost paleta mea Naked,pe care o am chiar de la inceputul lunii si sunt absolut indragostita de ea.Am folosit-o de fiecare data si rezultatul a fost unul perfect si rezistent.
Un alt produs indragit a fost blush-ul de la Revlon,Merlot at midnight,foarte pigmentat ,insa arata demential pe ten daca este aplicat cu grija.
Fondul de ten cu roll-on de la Loreal a fost preferatul lunii.L-am folosit insa cu un buretel gen Beauty Blender si intr-o cantitate foarte mica.Este perfect pentru zilele cand ai nevoie de ceva fin si cu acoperire mare,fara insa a incarca tenul.
Rujurile preferate,primul Carolyn,un no name ,o nuanta superba de movuliu foarte intens.Lucrul care m-a surprins cel mai mult si m-a facut sa-l port atat de des este ca rezista uimitor de mult.Chiar pana la 5 ore si asta chiar daca mananci sau bei.Cand m-am uitat in oglinda nu imi venea sa cred ca inca il am pe buze.






Un alt ruj foarte folosit,este numarul 905 de la Kiko,un corai superb.Imi place la nebunie textura lui,usoara si glossy,si desi nu rezista mult pe buze,pentru cum arata merita cumparat.



Oja cea mai folosita a fost Bronze Pink de la Sally Hansen,absolut superba.Nu cred ca exista o culoare mai potrivita pentru toamna.Are niste reflexe absolut superbe,aramii,aurii si putin roz si mov..foarte discret.
Ca si accesorii am folosit doua fundite absolut superbe.Le-am purtat atat atasate la un coc lejer,cat si la o codita si chiar simple,puse in par.Parerea mea este ca arata foarte fresh in par,la orice coafura.
Un alt lucru foarte folosit,un gel cu ardei uite,anticelulitic.L-am folosit destul de des si se vad cateva imbunatatiri,pielea arata mult mai bine.Trebuie doar multa atentie pentru ca avand acel extract de cili nu este de bine daca uitati sa va spalati pe maine si apoi va dati pe la ochi.
Vorbesc din experienta...
Si  ultimul produs,dar nu cel din urma este spray-ul pentru curatarea pensulelor,de la Elf.Mi-a fost de foarte mare ajutor,pentru ca nu am avut timp sa spal pensulele in fiecare zi..si spray-ul asta este o foarte buna solutie.

Ca si random favorites as avea:
           
The Escape Plan.absolut superb.Mi-a placut la nebunie atat povestea cat si actiunea filmului,iar actorii au fost bineinteles la inaltime.Sunt fana lor declarata..inca de mica.

   Melodia cea mai asculatata,nu este una noua, dar inca imi place foarte mult.
V-am pupacit..!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates