Ads 468x60px

.

.

sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Din nou...haul

Buna fetelor,

   O noua postare,un nou haul.Am pentru voi cateva produse Avon,din ultima comanda plasata plus cateva produse random.
   Ce sa fac,nu ma pot abtine sa nu-mi cumpăr cate ceva.

Gel de dus 10,99 si Săpun lichid 8,99 cu aroma specială de  Craciun

Gel de dus Winter Cocoon,aroma de iarna in varianta mare de 500 ml, 10,99

Șampon Nivea pentru par deteriorat ,am revenit la el dupa o pauza lunguta,17 ron

Servetelele mele preferate de la Pom Pom,in jur de 9 RON

Masca de fata, pentru luminozitate  cu extract de trandafiri ,10,99 RON

Crema pentru picioare, 8,99ron

Spray hrănitor pentru par, 9,99 RON


Oja cu sclipici din gama Color Trend,nuanta Rose Golden,8.99 RON

In sfârșit am gasit anticearcanul de la She ,nuanta 03 natural din Dm,11 RON

Si cam asta este pentru sedința noastră de Shopping .

Pupici multi !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates