Ads 468x60px

.

.

luni, 30 septembrie 2013

September favorites

Buna dragele mele,

 
    Ploaie,ploaie si........din nou ploaie.Ma indispune vremea asta mohorata si rece,deja imi este dor de vara si de plaja,de zilele lungi de leneveala pe sezlong.
   Singurul avantaj al sezonului rece este ca ne putem cuibari in plapumioare pufoase,in timp ce ne uitam la serialul preferat cu o cana de ceai verde in mana.
    Deja am gasit avantaje sezonului rece nu ?
    Postarea pentru azi este cu favoritele lunii ce tocmai a trecut.
Pentru ingrijirea tenului inca nu am renuntat la crema de ochi de la Elmiplant si crema cu extract de melc de la Herbagen.Fac o treaba foarte buna,mai ales ca deja din primele zile de vreme rece pielea mea a devenit foarte uscata.

Deodorantul folosit zi de zi luna trecuta a fost de la Nivea Pure&Natural ,si mi-a placut foarte mult ca nu contine saruri de aluminiu ,rezista destul de bine si are un miros placut.

Mastile tratament pentru diferite probleme ale tenului sunt preferatele mele.Pentru ca nu cumperi tot tubul si ramai cu el pe cap,poti sa folosesti diferite masti si sa le variezi.

Pentru unghii am folosit traramentul de la Loreal care si-a facut treaba foarte bine,il foloseam pe post de base coat.

Parfumul meu preferat Fantasy de la Britney Spears.

Pentru par am folosit tratamentele de la Gliss si de la Avon.

Crema de maini,fara de care nu pot pleca de acasa odata cu venirea sezonului rece.

Iar in materie de machiaj
Mascara de la Rimmel,Scandaleyes
Fond de ten cu pensula Bourjois
Baza de machiaj matifianta Loreal
Ruj kiko Rosa Baby
Corector She nuanta 03.

Preferate Random:

Brosa mea preferata pe care am asortat-o la o groaza de tinute.

Melodia asta pe care am ascultat-o incontinu

 
Filmul This is 40,desi mai vechiut,abia acum am apucat sa-l vad.



Pupici!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates