Ads 468x60px

.

.

miercuri, 4 septembrie 2013

Produsele preferate ale lunii august

Buna fetelor,

   Va vine sa credeti ca a trecut si vara aceasta,ca mie nu?.Gata cu bronzul,gata cu plaja..ne pregatim de iarna.Totodata a venit timpul si pentru preferatele ultimei luni de vara.A fost o luna incarcata si la munca si acasa si ceva mini vacante,asa sa imi tina de cald pana la anul.
   Mi-am cumparat si foarte multe produse noi,ca de obicei nu ma pot abtine,desi am o galagie tot cumpar in prostie.Si nici macar nu apuc sa le folosesc.Cred ca o sa ma apuc de un Project Pan,poate macar asa mai pun frana la achizitii.
Iata deci ce produse am folosit cel mai mult luna aceasta:











Sa incepem asadar cu inceputul si anume produsele de ingrijire.Am folosit foarte mult untul de corp de la Victoria Secret pe care il ador,in toate variantele si mirosurile.Pe 
Pe langa acesta am folosit foarte mult si crema anticelulitica de la Ivatherm,pe care am achizitionat-o cu o revista,dar nu am vazut niciun rezultat uimitor.Cel putin nu deocamdata.
Pentru ca am stat destul de mult pe plaja,am folosit ca ingrijire suplimentara pentru par,uleiurile de la Avon,cel cu argan si cel pentru varfurile deteriorate.Nu sunt cele mai bune,dar pentru pretul lor isi fac treaba.
Mai departe,pentru machiaj am cateva produse pe care le-am folosit in fiecare zi,deoarece le-am avut cu mine si in vacanta.
Mi-a placut foarte mult iluminatorul de la Revlon,care este genial.Eu nu il folosesc singur ,ci cu un fond de ten lejer si are un rezultat superb,mai ales pe un ten usor bronzat.
De curand am achizitionat si o noua baza,de la Loreal,care are un efect matifiant pe care nu l-am mai intalnit la un alt produs de gen.Am folosit-o in fiecare zi,mai ales in perioadele foarte calduroase,pentru ca tenul sa arate mereu proaspat.
Ca si farduri am folosit doar paleta Profusion,pentru ca are nunate potrivite atat pentru zi,cat si pentru noapte.Sunt extrem de pigmentate si cremoase si rezista cu stoicism intreaga zi.
Rujul cel mai folosit a fost un roz fuchsia de la Flormar,a carui nuanta o aveti in poza.
Iar ca ultim produs,pensula multifunctionala de la Elf,cu care aplic si fondul de ten,si pudra si uneori intind si anticearcanul.


Random favorites:
LIKE IT
 
Bratarica mea aurie pe care am purtat-o poate prea mult,arata genial si mi se pare foarte usor de asortat.
                                                         *imaginea nu imi apartine*
Pentru cine nu a vazut We're the Millers il recomand .Uitati-va cu incredere,e absolut genial,super comic,draguta povestea si haiosi actorii.Desi a aparut la sfarsitul lunii l-am vazut deja de doua ori.


V-am pupat!!! Pe data viitoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates