Ads 468x60px

.

.

joi, 5 septembrie 2013

Ritualul meu de demachiere

 
Buna dragele mele,

    Pentru astazi m-am gandit sa fac o postare despre cum imi ingrijesc eu tenul.Acesti pasi ii parcurg in fiecare seara,chiar daca am fost sau nu machiata.Si asta pentru ca la sfarsitul zilei tenul este incarcat de impuritati. 
   Primul pas este curatarea ochilor cu demachiantul special pentru aceasta zona de la Balea.Urmatorul pas este folosirea unui servetel pe toata fata.Personal le prefer pe cele de la Pom Pom,mi se par cele mai bune.Le folosesc pe cele roz,insa pentru aceasta postare le-am avut pe cele verzi.
    Dupa demachierea cu servetel,aplic si un gel spuma de curatare si anume Elmiplant pentru ten sensibil,pe care il folosesc cu un buretel umed pentru a curata bine si a ajuta formarea spumei. 
   Dupa asta spal fata cu apa calduta si folosesc o lotiune tonica pentru puncte negre. La final spal tenul cu apa rece si aplic o apa termala.Si cam asta este ritualul de demachiere.
 Pentru ingrijirea de dupa aplic in zona ochilor crema Elmiplant antirid,iar pe toata fata Herbagen cu extract de melc dupa care reaplic apa termala.
    Urmez acesti pasi cu strictete in fiecare seara,chiar daca din cand in cand mai schimb produsele.Momentan tenul meu este multumit cu cele folosite.
   Odata pe saptamana aplic o masca hidratanta sau de curatare cum ar fi cea de la Yves Rocher,sau cea de la Avon.Pentru gomajul periodic folosesc Herbagen cu extract de struguri.
   Din cand in cand folosesc si masti la plic pentru diferite probleme ale tenului si imi fac cate o masca din produse naturale .Iar ca ultim lucru ,imi mai place sa aplic plasturii pentru puncte negre care isi fac treaba foarte bine.

  Pot sa spun ca momentan sunt foarte multumita de toate produsele pentru ca tenul meu arata perfect.Daca doriti un review mai detaliat va astept comentariile.
   
   
    V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates