Ads 468x60px

.

.

sâmbătă, 27 iulie 2013

Notd

Buna fetelor,


Astazi am pentru voi un NOTD.In ultima vreme am facut o obsesie pentru ojele cu sclipici,in toate formele si culorile.Si din acest motiv,cam toate modele facute pe unghiute au si putin sclipici.Zilele trecute a fost un gradient pe albastru cu sclipici,din pacate am cam uitat sa il pozez.Astazi am ceva pe roz.








Pentru aceasta manichiura am aplicat intai rozul,in cazul meu e o oja cumparata intro vacanta,nu mai stiu ce numar are.Ca french am aplicat un albastru de la Golden Rose,iar peste am aplicat din colectia Jolly Jewels nr 114 si 120.Si cam asta este ceea ce a iesit.

2 comentarii:

  1. E tare draguta manichiura ta! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,ma straduiesc sa ma perfectionez.!!
      Ale tale sunt mult mai reusite!!Imi place tare mult sa iti urmaresc postarile.

      Ștergere

 
Blogger Templates