Ads 468x60px

.

.

sâmbătă, 6 iulie 2013

Favorite iunie

Buna...din nou


   Iata ca a trecut si lunie si sincer nu pot sa cred ce repede a venit iulie. Daca va trece toata vara in acest ritm nici nu o sa am timp suficient sa ma bronzez.Luna ce tocmai a trecut am folosit destul de putin machiaj si asta pentru ca a fost foarte cald si o parte din timp am fost in vacanta.Cat timp a durat sejurul am luat decizia sa renunt la machiaj si sa imi ingrijesc putin tenul,pentru ca oricum eram tot timpul in apa sau pe plaja si nu aveam nevoie.

 Cand insa am folosit ceva, primele de care m-am ingrijit au fost sprancenele,pentru ca nu le am tocmai perfecte.Si am folosit un creion de la Alix Avien si rimelul transparent de la Essence.







   Cand totusi,am dorit putina culoare am folosit toate produsele de pe 1001 cosmetice ,care si-au facut deja loc in preferate.Autobronzantul,anticearcanul,blush-ul , pudra si putina crema colorata de la Balea si look-ul era gata.
   Pentru unghii am folosit doua oje,cand nu era Jolly Jewels,era mint-ul de la Flormar si invers.
   Vedete au fost,bineinteles si produsele specifice verii,autobrozantul meu preferat de la Gerovital si uleiul cu sclipici de la Avon.Pe langa acestea am avut si protectia solara,produse Cosmetic Style achizitionate tot de pe 1001cosmetice.ro
  Pentru curatea fetei,am avut la indemana trio-ul meu din ultima vreme,demachianul Garnier,spuma de curatare Elmiplant,amandoua pentru ten sensibil si lotiunea pentru puncte negre de la Clean&Clear.
 
Si cu acestea,am incheiat postare si va doresc o vara superba.



Pa-pa

4 comentarii:

  1. Si eu caut un autobronzant bun...
    Abia astept sa imi ajunga spray-ul de la Avon <3
    Dragute favorite :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am incercat multe autobronzante si asta mi se pare cel mai bun.Se aplica usor,nu miroase urat si nu lasa urme.De obicei il amestec cu uleiul de la Avon,arata mult mai bine pe piele.

      Ștergere
  2. sa stii ca imi place autobronzantul ,eu am ptr corp. pupp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut multe patanii cu aotobronzante,dar cu asta nu am dat gres niciodata.Ma bucur ca il folosesti

      Ștergere

 
Blogger Templates