Ads 468x60px

.

.

sâmbătă, 27 iulie 2013

Empties

Buna...din nou


N-am facut pana acum o postare empties,pentru ca termin destul de greu produse.Imi cumpar foarte multe si niciodata nu apuc sa le consum.Dar,de data asta m-am fortat sa folosesc strict produsele pe care le aveam pentru a le termina si a nu mai cheltui banii aiurea.
Iata deci ce am terminat in ultimul timp.










In primul rand am terminat cateva geluri de dus,sampoane si deodorante,acestea fiind folosite cel mai des.Sunt achizitionate cam de pe unde apuc,din Dm,din Lidl ,din supermarket-uri.Imi place sa le schimb des,inca nu am gasit unul care sa ma convinga sa-i raman fidela.Imi plac mereu alte mirosuri ,ma plictisesc repede.Samponul de la Swiss-O-Par mi-a placut foarte mult,e hidratant,nu imi ingrasa parul si miroase placut.Pe acesta cred ca o sa il recumpar.Nu am terminat,dar o sa arunc autobronzantul spuma de la St.Moritz pentru ca am uitat de el si a cam expirat.Mi-a placut foarte mult,te brozeaza pe loc si rezista foarte mult pe piele.Are un miros cam neplacut,dar totusi merita.
  Mai adaug la aceasta lista si doua produse de curatat oja,servetele demachiante,un mini sampon Nivea si o apa termala de la Balea pe care nu am apucat sa o folosesc,datorita pufului stricat pe care apas degeaba in asteptarea produsului.
  Singurul produs de make-up terminat a fost rimelul Colossal,care este ultra folosit zi de zi.

Cam atat pentru acest Empties....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates