Ads 468x60px

.

.

sâmbătă, 7 septembrie 2013

Lotd


Buna dragelor,

    Cum ati intampinat toamna?Eu am asa o agitatie nefireasca,ma simt de parca este inceputul lui aprilie,nu al toamnei.Parca astept sa vad pomii infloriti,sunt asa visatoare si plina de energie.Astazi,desi este weekend sunt la munca si m-am gandit sa va arat machiajul purtat.Pentru ca trebuia sa fiu la munca abia la 15 m-am hotarat sa fac ceva putin mai elaborat pentru ca aveam timpul necesar.Asadar am pregatit tenul,toate produsele folosite le veti vedea in poze.Este un machiaj in nuante de roz,mov si putin albastru ,pe care eu il port de fiecare data cu mare placere. 

Am folosit rozul cel mai deschis pe toata pleoapa ,movul inchis in pliu,apoi putin albastru sub movul deja blenduit pentru mai multa intensitate si in final albul in coltul intern si pe arcada.
 Iluminatorul este cel de la Chanel,anticearcanul She din Dm si fondul de ten Clarins.
 
V-am pupat si sa fiti frumoase!!

Va las cu pozele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates