Ads 468x60px

.

.

marți, 2 septembrie 2014

Review Lash Architect 4D

Buna dragile mele,

   Nu stiu voi,dar eu nu ma bucur deloc cand vad ca s-a dus vara atat de repede si maine poimâine vine iar zăpada. 
   Zilele acestea pregătesc o postare cu favoritele verii,pentru ca s-au strâns cateva si ar fi cazul sa vorbim putin despre ele.
   Astazi insa,voi vorbi despre o mascara folosită destul de des in vara aceasta,mai ales la plaja..si asta pentru ca este varianta waterproof.
   Sunt genul de persoana care mereu este in căutare de noi produse si nu m-am putut abtine sa nu testez inca unul.
   Asa ca pe lista mea a ajuns Lash Architect 4D False Lash Effect waterproof de la Loreal.
   Si cu siguranță a fost o alegere buna.Are o perie simpla,clasica,destul de subțire pentru a permite o aplicare precisa.
   Nu încarcă genele,le separa si adaosul de fibre le face sa para mai dese.
   Cantitatea de 10,5 ml este perfecta,nu se usucă repede si are formula waterproof.
    Aplicat in doua straturi va avea un efect WOW.
   Singurul lucru de scos in evidentă este sa folosiți un demachiant foarte bun de ochi pentru a-l demachia fiind destul de greu de scos.
    Prețul este in jurul a 45-55 RON din ce imi amintesc,momentan nu l-am gasit pe niciun site românesc de cosmetice.






Voi ati folosit acest produs?

Va îmbrățișez cu drag.
Nu uitati de facebook si instagram,găsiți linkurile mai sus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates