Ads 468x60px

.

.

joi, 10 aprilie 2014

March favorites!!!



Buna dragilor!

   Long time no see!M-am decis ca pentru postarea de astazi sa va arat ce produse am mai folosit eu in ultima vreme.Si cum pe cateva dintre ele le-am tot repetat m-am gandit ca ar fi timpul sa va arat si ceva noutati.Si asta pentru ca m-am indragostit in ultima vreme de cateva lucruri si le-am folosit aproape zilnic..stiti cum este cand vi se pune pata pe cate ceva..
  Eu nu sunt o persoana foarte fidela unei anumite marci sau unui produs,imi place sa incerc mereu ceva nou,sa compar si sa fiu in continua schimbare.

Primele pe lista sunt doua pensule Sigma pe care mi le doream de foarte mult timp si in sfarsit am reusit sa mi le achizitionez.Una este F70 pentru corector si este geniala,iar cea de-a doua este F80 pentru fond de ten.Si tinand cont ca am incercat absolut tot pentru fond de ten,de la degete ,la buretei si pensule...F80 este perfecta.
Un alt produs este rujul de la Avon in nuanta Tangerine pe care l-am folosit in nebunie...Imi place...imi place mult.
Si pentru ca da..este primavara,este cald,am scos si ojele de sezon..adica aceste doua nuante superbe.



Si normal ca am si doua paletute preferate,una Almay si una de la She din Dm.Sunt pigmentate si rezistente si au fost cam singurele folosite.
Cea de la She costa in jur de 14 ron,iar de cea Almay am uitat din pacate.
Si cum era normal,produsul preferat dintre preferate este acest mascara ...pe care il declar genial.Este de la Max Factor si costa in jur de 50 ron.
Iar pentru ingrijire am folosit in mod constant 3 produse si anume:
Un ser pentru gat si decolteu de la Avon,gama Planet Spa,in jur de 10 ron.
O crema de curatare tot de la Avon din gama Planet Spa,in jur de 16 ron.
Si un spray de fixare al machiajului,Avon,in jur de 16 ron.
Iar ca accesorii am folosit acesti cercelusi aurii,achizitionati la 15 ron.
 
Melodia cea mai ascultata a lunii:
Filmul lunii:
Voi ce favorite ati avut?
Ati folosit vreun produs prezentat?
V-am pupat si stay happy!!

2 comentarii:

  1. Chiar ca sunt de sezon nuantele ojelor,super faine.Nu am folosit niciunul dintre produsele pe care le-ai indragit in martie..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc...Dap,imi plac mult si cred ca o sa ajung chiar sa le termin,le am folosit foarte des in perioada aceasta.

      Ștergere

 
Blogger Templates