Ads 468x60px

.

.

miercuri, 5 martie 2014

Noutati

Buna fetelor,



   Asa cum am promis,astazi revin cu o noua postare despre cateva noutati din colectia mea de make-up.Nu sunt foarte multe,dar pentru ca a trecut mult de cand nu am mai postat nu imi aduc aminte toate produsele achizitionate...si sigur sunt mai multe decat cele pe care le voi prezenta.
   Recunosc ca imi place sa cumpăr mereu cate ceva nou,sa incerc altceva si sa compar produsele...
   
Doua luciuri...ambele superbe,unul Revlon si altul Estee Lauder,din păcate nu mai rețin la ce prețuri le-am achiziționat.Cel Lauder are o textura lipicioasa,un aspect lucios si rezista foarte bine.Cel de la Revlon este mai apos,are o culoare mai pală si rezista mai putin.

Doua rujuri in culori tari,perfecte pentru tenul meu deschis la culoare.Le-am purtat toata luna trecuta si le ador.Cel mai deschis este Avon Ultra Color nuanta Radiant Raisin ,preț 15 RON si cel mai inchis Flormar FM 1102,preț 22 RON .

O paletuta de la She in nuante de argintiu ,albastru si negru.Este foarte accesibila,14 RON ,are culori pigmentate si destul de rezistente.

O oja de la Avon nuanta Twilight Blue la 10 RON.Este o culoare foarte draguta,zic eu purtabila in orice anotimp ,cu singurul dezavantaj al rezistentei.


Crema abraziva pentru maini si picioare si gel masca anti puncte negre ambele Avon .


Apa de gura fara alcool din Lidl care a devenit preferata mea.

Deodorant cu miros de zmeura,marca Balea...

Si cam atat a fost pentru astazi.
Ati folosit aceste produse?
V-am pupat!!!!

2 comentarii:

  1. Sa te bucuri de ele. Am si eu un ruj Avon si demult am incercat lacurile de la ei dar nu am fost foarte incantata ..in rest nu am incercat nimic din bunatatile pe care le-ai aratat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intradevar..lacurile lor nu rezista foarte bine...sunt potrivite pentru o manichiura de 2 dau 3 zile..

      Ștergere

 
Blogger Templates