Ads 468x60px

.

.

miercuri, 10 aprilie 2013

Spring 2013

Buna fetelor.

Uite ca in sfarsit a venit si primavara.Primele raze de soare deja isi fac simtita prezenta si eu am dat deja iama in haine de primavara,lejere si colorate.Am aruncat un ochi peste tendintele de fashion si make-up pentru aceasta primavara si iata ce m-a impresionat placut.


1.Red Lipstick
.Una dintre tendintele mele preferate,eu fiind una din fetele care adora buzele accentuate.Acest trend a picat la fix.Buzele colorate in toate nuantele de rosu,de la inchis pana la un rosu aprins,in combinatie cu un ten usor luminat si conturat si ochii conturati cat mai natural.Si un plus,este un look foarte usor de realizat.


2.Fardul metalizat
O alta viziune asupra machiajului pentru 2013.Nunatele de auriu si argintiu sunt foarte cautate pentru realizarea acestui tip de machiaj,care dupa parerea mea arata superb.In special un auriu pentru un ten bronzat  da un plus de prospetime si naturalete.






3.Smokey inversat .
Una dintre tendintele dragi mie este si smokey eyes inversat,unde accentul cade pe partea de jos a ochiului,care este foarte accentuata,iar pleoapa superioara este colorata in nuante mai linistite si mai pastelate.Tusul este de altfel vedeta a sezonului.Si ne putem juca cu el dupa pofta inimii,creand linii mai mici sau mai mari,sau accentuand dramatic ochii.

In ceea ce priveste moda,2013,dupa parerea mea ne ofera o gama destul de variata.De la diverse imprimeuri,la tinute colorate si la stilul lady-like,moda este accesibila oricui.Totusi,fusta creion ramane vedeta sezonului pentru mine,atat datorita stilului feminin pe care il confera cat si datorita stilului usor de a combina tinutele.



                                                      

Si inca o reusita a acestui sezon de primavara vara este albul.In toate combinatiile si pentru toate varstele.Eu detin deja o groaza de hainute abe,cu volanase si fara,cu fundite ,rochite si bluzite,albul ramane feminin si inocent indiferent de felul in care il purtam.Acest sezon readuce in plin plan inocenta si feminitatea,prezenta in toate prezentarile marilor case de moda



 V-am pupat!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates